Time for cookies

Jag går runt och bara är så förskyld - ont i huvudet, halsen och en näsa som rinner. Det kom, som det brukar, helt plötsligt i Lördags kväll - Blä, trist! Hoppas det snart är helt borta så jag inte behöver gå runt och känna att jag har segt slem istället för en hjärna och kan fungera lite normalt igen - Nu är jag bara helt orkeslös tyvärr

Men idag ska jag till skillnad från igår faktiskt göra något efter jobbet - Igår orkade jag släpa mig hem och lägga mig i soffan! Idag ska jag äta lite god mat och sen göra Chocolate chip cookies - De är helt underbart goda! Men de är inte till mig utan de ska med imorgon när jag ska hem till min syster och fira Hermans 7 års dag. Tänk att han fyller 7, stora killen (fast för mig är han ändå lilla killen)
 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mumsigt:)

2011-01-12 @ 03:22:53
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Camilla

Karin Olofsson: De är grymt godd!

2011-01-12 @ 07:10:56
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0