Träning

Nu har jag funderat klart vad jag ska göra med min träning - eller den som inte finns just nu!

Jag ska simma i sommar, det är bra när utomhus bassängen är öppen den är 50m. Jag har tyckt om att simma förr hoppas jag fortfarande tycker det är roligt. Simhallen i Norrköping har erbjudande på 30 dagars kort för 330kr. Då får jag även träna också om jag vill, det kanske det inte blir så mycket av men jag såg att de har spinning och det gillar jag. När vi kommer hem från resan ska jag gå och köpa mig ett kort sen ska jag dit minst 2ggr/vecka och försöka simma 1 km varje gång. Simning är ju bra, jag får träning av hela kroppen och stärker min dåliga rygg.

Kommentarer
Postat av: Anette

Jag o en kompis simmade/joggade varje dag i en sommar i gymnasiet, väldigt skönt! Borde kolla upp simning jag med, frågan är bara om jag kommer ta mig in till stan för att göra det bara...

2007-05-15 @ 09:52:07
URL: http://nettansliv.blogg.se
Postat av: Nadia

det va ganska dyrt.. eller du får ju gymma iofs.. men jag betalade 300 kr för ett 6-mån simkort, kunde gå å simma hur ofta jag ville liksom :p

2007-05-15 @ 18:13:45
URL: http://Goodies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0